Wednesday, July 7, 2010

panggilan untuk ijok, meor dan gondol. selama ni ayan bakodin tipu kita.

Fadzlin said...

haih,xtaula nk kata apa.dh berbuih kot mulut ni explen..perpume tu xpernah ku dpt..setau sy&sepjg ingtn sy,only Meor Ahmad Denyal d one yg pernah bg surat wangi&calling2 wif me.ayan mmg xde..kalo dia ada tggl bwh meja pon,mybe org lain dh amik dulu..

celaka punye ayan. selama ni statement, "aku pernah kapel ngan fadzlin ni dulu" yang ayan keluarkan rupa2nya adalah dusta semata-mata.

7 comments:

nizamsani said...

haha.peclobs.

ayan tak cakap said...

ala,ak memain jer..
saje nak pancing kamu..

meo sepul said...

pe barang bg surat wangi2,koling2, ayan bagi bunge ros pe...sampai hati ko fadzlin, menghancurkan hati dan perasaan ayan...hehehe

Anonymous said...

udah2 le..
dah jadi mak budak pun
lespek skit laki dia

-bro-

Fadzlin said...

haha meo2..usahkan bunga ros,duri bunga ros pon tadak..bunga ros plastik lg la tadak:D refer kt ayan ye:P

Luca De Ketiak said...

bro,

lu ni laki fazlin ke?

lagi satu, lespek tu madefaker ape?

Fadzlin said...

my husband xde makna nk bukak&komen blog org..FB pon kne block kt opis..dia xtau apa pun sbb xpnh cerita sama dia..udah2la tu sopy..