Friday, July 23, 2010

tribute kat sorang kawan

ni zaman form2.time budak2 pompuan tetiba jadi matang.heh.

satu subuh gua sudah terlambat.hari ni pak chat jadi warden. dia ni garang.

gua sempat selit masuk dlm dgn kawan gua baru masuk azlan.pas semayang kitaorg duduk dlm.pak chat pegi depan n sound semua orang.

~sapa lambat tadi angkat tangan~.

gila la nak angkat tangan.yg angkat pun adik2 form1.biasa la tu.diorang kan masih suci.

gua kerling sebelah.tgk kawan gua td mcm teragak2 nak angkat tangan atau x. utk 5 saat pertama gua terharu atas kejujuran kawan gu. tp cepat2 gua ke alam realiti lalu gua bagi isyarat - kalau lu angkat tangan, memang mampos. ni bukan menempah mati syahid tp mati katak.

kawan gua paham dan x jadi angkat tangan.gua selaku budak baik ajar kawan gua supaya x jujur.dlm masjid lak tu.x patut betul.

tp tu 14 tahun dulu..

sekarang kawan gua telah membesar menjadi seorang pengketiak tegar..daripada saufy nizar kepada LucaDeketiak..gua suspek dia ni mungkin 2 entiti berbeza.

mungkin.

p/s - terima kasih sekolah azlan kerana mendidik kami sampai jadi macam sekarang...

No comments: