Friday, July 9, 2010

kisah mohd azhar junuh


semenjak 2 menjak ni, amak a.k.a azhar junuh a.k.a pelari pecut "ana cramp" selalu berhubung ngan gua melalui fesbuk chat. gua syak dia tengah boring kat sekolah takpun dia tengah sunyi.

kalo anta semua ketagih nak cakap "ana-anta", lu orang bleh borak2 ngan amak. gila tak berubah dari zaman sekolah.

bantulah amak menangani kesunyian dia. add fesbuk amak: mohd azhar junuh

p/s: apa2 pun gua kagumi semangat amak nak berborak gak dia ngan gua walaupun time sekolah dulu gua takde langsung kenangan manis dengan dia. nak harap orang lain? fak!

1 comment:

amak@azhar junuh said...

ada kenangan manis juga ngan botak dulu...bukankah kita yang bergiat menubuhkan usrah bagi batch kita setelah group kita gak yg meruntuhkannya..(cerita naqib dorm)
muktamar kita dulu bejalan dgn lancar..semua berkat usaha kita bersama kan..