Saturday, July 24, 2010

Raket Badminton


Satu petang tahun 1995, gua ada pinjam raket sorang kutu ni sebab teringin nak main badminton.
Pukul 2-3 kali..Paaanngg!!
Raket melayang hentam atas simen.Bengkok riok!

Gua tengok duit dalam dompet ada 10 ringgit. Cepat cepat gua kemas beg talipon ayah suruh angkut gua balik rumah.

Kehkehkeh..

Tuan punya raket, dah 15 tahun ni..nak gua ganti jugak ke?

4 comments:

padilazim said...

gua rasa gua kenal itu kutu..
camni lah.harga raket x interest 8% setahun x 15 tahun.
hehe

Namlas Riahk said...

cakap pasal raket ni pun ada jugak yang kena ganti kat aku.... Nama dia epoi tajudin... rupa raket nya pun lebih kurang jadi macam gambar tu jugak... lama dah dia 'hilang'... mana dia ya?

meo sepul said...

man, x yah la mintak epoy bayor skang...die tgh kumpul duit nak kawen tu, nnti bayor duit raket kamu, x cukup bajet nak kawen nnti...

Apit said...

bajet raket 20k apa...rm20 ja pun..x effect duit kawen pny..hek3