Sunday, June 6, 2010

WALIMATUL URUS - KAY & NOOR

Pasangan : Kamariah (Kay) & Noor

Tarikh : 06 06 10

Venue : Dewan Bankuet MBSA

Kehadiran :

Aspura
1.Botak
2.Epoy Taj
3.Aleh
4.Meo

Aspuri
1.Farizah (Jaja)
2.Noli
3.Hanum
4.Yati

X-Azlan a.k.a Dak Bainun
1.Pozan
2.Longo

Lain-lain yang tak pegi, korang rugi, makanan sedap gile baba. Ikut hati memang nak redah second round tapi sebab aku tengok Epoi Taj & Aleh dah slim aku simpan niat dalam2...

Untuk Kay, selamat pengatin baru, len kali kalau ko kawen lagi jangan lupe ajak kitorang lagi...huhu

Pas ni giliran Epoy Taj lak, die tengah cari orang untuk sponsor bekas telo die...Die tengah merangka untuk pecah rekod kenduri kawen paling jimat di Malaysia...Mari kite smue doakan kejayaan beliau...

p/s Gambo x dak, nak tengok gambo mintak sendri kat Kay, aku x dak kamera, hanset aku plak x leh nak amik gambo, kredit abis...Salam

7 comments:

FdausAmad said...

masukkanla sekali nama sapa sapa yang ada hantar sms..ye tak?

TAIN 3T said...

haah...sama la ngan gua, rasenye no 019-5031493 ade termasuk dlm senarai SMS jemputan ke, atau alamat no 44 jln 9/38f tmn segambut permai 52100 KL ade termasuk dlm senarai invitation card ke

TAIN 3T said...

haah...sama la ngan gua, rasenye no 019-5031493 ade termasuk dlm senarai SMS jemputan ke, atau alamat no 44 jln 9/38f tmn segambut permai 52100 KL ade termasuk dlm senarai invitation card ke

meo sepul said...

nak masuk name yg hantar SMS mmg x b'baloi...dah la hantar SMS, pas tu pakai wakil lak tu...isk,isk,iskkkk

ishiko said...

singgah blog saya yer... ader tag utk bdk2x azlan..huhuu..

botak said...

untuk budak2 aspuri yang datang tu, kalo lu orang punye yassin dalam beg pink ilang, gua tau sape yang curi. kalo paper beg tu sekali ilang, tu sah2 epoi yang curi..

meo sepul said...

bukan epoi curik...die pinjam dulu,nanti kenduri die, die pulang le balik paper beg tuh...huahua!!!