Thursday, June 3, 2010

SMKA naik taraf...

Semlam aku jumpa cikgu faizal..dia kawan ustad zahari ....cikgu faizal tu keje kat SMKA Azlan...diorng mari ganu sebab jadi cikgu pengiring bawk budak2 negeri perak pertandingn tilawah Al-Quran peringkt kebagsaan...nak jadi citer aku ni kawn dgn ustad zahari tu..kalu nak citer lak camner aku kawn dgn ustad zahari tu..lagi la panjg..dan korang yang baca aku yakin belum tentu akan paham...

nak dijadikan citer....aku bawk la dua2 org cikgu ni merayap kelilng terengganu...aku bukan nak citer aper...cumanya malm tu aku takjub satu perkara jer...cikgu faizal tu citer SMKA Azlan dah di naik taraf...menjadi sekolah berprestasi tinggi...so pengetua SMKA , ustad arip telah dinaikkan pangkat ke JUSA C....dan di hantar ke London untuk sahkan pangkat dia...

fuuuuhhhh...kagum giler aku dgr...sebab kalu dlm jabatan aku...JUSA C ni hanya negeri besar jer lebih dpt cam pulau pinag, wilayah kl, Selangor....ni pengetua dah dpt pngkt cam tu...hebat...tahniah la buat sekolah ku yang semain maju dan berjaya..

buat x-SMKA....marilah sama2 kita merasa bangga dengan sekolah yang pernah suatu ketika dulu tercoret nama kita sebagai pelajarnya....cewahhh..

1 comment:

kuehbangkit said...

BANGGA!!

ps:jgn lupa sambungan kisah yg perlu disambung ye!