Monday, June 28, 2010

percintaan epik, tromeo and juliet.

* o.k, mula2 gua nak bagitau, cerita tromeo n juliet tu hanya gua dan longo ni je pernah tengok. keh keh keh!

berbalik pada cerita utama.

dulu masa ada pertandingan dorm tercantik, masing2 dok sibuk menghias dorm masing2.

termasuk juga dorm gua. talhah, cyberdorm. madefaker ape cyberdorm, komputer sebijik haram pun takde.

dorm gua yang gua ingat ada muzamir (dulu seekor skinhead kini menjadi cekgu, allah selamatkanlah budak sekolah beliau), meor ahmad daniel (hah! yang ni tak tau pegi mana) dan longo yang kini dikenali sebagai sir ikram. jugak macam madefaker.

cerita gua ialah mengenai loker sir ikram nih. di lokernya ada tertulis perkataan:

"kayram"

gua tanya madefaker apa kayram itu.

sir ikram menjawap,

"kay kawan ikram."

gedik bukan?

p/s: gambar di bawah khas untuk sir ikram dan ustaz zahidan yang mengajar kami subjek koran sunnah. terima kasih!

inilah dia kay yang kawan sir ikram tu..

7 comments:

Anonymous said...

citer nih zaman form 3???....bukan aku sama dorm ngan korg ker??...

Anonymous said...

siotttt jer...kisah zaman remaja...

Luca De Ketiak said...

faking hell. guna anon mana nak tau lu sape?

ikram said...

nape aku xingat cite ni pong??
hahahahaha

Anonymous said...

ko buat2 xingat la longo..hehehe

TAIN 3T said...

gambar ni gambar kay ke? macam takde rupa pon

Fadzlin said...

hehe,best bc blog sopy ni:D meor ahmad denyal mior Uda..hm...;)