Wednesday, June 16, 2010

sudah-sudah lah tu ayan..


1. yakuza beremosi penah cerita kat gua dia penah bagi perfume kat minah ni dulu.
2. minah tu dah kawen, dah ada anak pun, cinta ayan masih tak pudar.
3. ayan penah bagitau kat ijok yang ustazah rodziah adalah insan yang menyatukan mereka.
4. "aku pernah kapel ngan fadzlin ni kejap dulu.." kata2 yang terbit dari mulut ayan.

4 comments:

kuehbangkit said...

joe pun pernah menyuarakan perkara yg sama kat kita...hmmm

Luca De Ketiak said...

lu ada skandal ngan joe ke dulu?

kuehbangkit said...

lor...skandal mende la pulok nih?dia pernah dok sebut2 sibuk suh kita cari cara2 nak contact lin la (dulu sama U dgn joe)

Fadzlin said...

haih,xtaula nk kata apa.dh berbuih kot mulut ni explen..perpume tu xpernah ku dpt..setau sy&sepjg ingtn sy,only Meor Ahmad Denyal d one yg pernah bg surat wangi&calling2 wif me.ayan mmg xde..kalo dia ada tggl bwh meja pon,mybe org lain dh amik dulu..