Wednesday, March 10, 2010

Insomnia Mania

Aku jarang-jarang kena penyakit tak leh tido malam cam gini. Selalunya penyakit ni selalu mampir kalau aku tengah kusut pale tahap cipan, tak pon sebab perot aku meragam mintak isi.

Tapi malam tadi penyakit ni hinggap atas sebab musabab yang agak rare la yang boleh aku kategorikan. Korang penah rase tak tiap kali nak lelap mate tibe2 korg tergelak sorg2 dalam gelap sambil mate terpejam. Masaelah ni datang pon atas sebab yang simple je. Tapi entah ngape aku tak leh nak handle bende alah ni malam tadi mase aku nak lena.

Sebab kan due perkataan je beb!



YAKUZA BEREMOSI!!!




Mengapa ayan??? Mengapa hari ini tidak hari esok???

Kalau rase mate tak leh nak lena gak, try layan lagu nih. Insyaallah, ngantok, mesti mari!!!



p/s Ingat ayan je leh letak lagu, aku pon boleh la.

No comments: