Monday, April 12, 2010

En Tapa menulis: Komen botak tentang meor...

Semasa kejadian yang berlaku selepas hadiri kenduri gondol di bandar semat ibukota manong aritu dimana botak tertinggal kunci dlm kete pidomat, aku tlg member aku ni g tuntut balik kunci tu. lalu semasa dalam perjalanan menuntut kunci tu, ada sms misteri dari meor cuba mengganggu ketenangan perjalanan kami. lalu botak cuba mengungkitkan kembali kisah-kisah silam meor semasa kat cherating la, tah memana lagi.


tapi ape yang botak telah ceritakan kesah cherating tu...rasanye aku takde la rasa seperais sangat. kerana aku dah menjadi saksi peristiwa seakan itu semasa aku di tingkatan 2 lagi. dimana pada masa tu meor telah berkonspirasi bersama 2 rakannya yg lain (edd, mat meg). meor telah menggunakan taktik bedak di badan namun nampaknya kurang berkesan. lalu dia terpaksa ikut cara lebih keras rakannya edd dengan mengejar disekeliling dorm. pidomat walaupon 1 dorm tapi dia slalu jadi umang-umang kt dorm lain je, dia tak jadi saksi hal ni kot.
]
]
]
]
]
]
]
]
]
]

"Aku dah pakai bedak ni, dah wangi... takkan tak suka kot...?!"

6 comments:

FdausAmad said...

Apa benda lu nak cerita ni Tapa?,

Gua tak dapat tangkap isi karangan lu nih.

TAIN 3T said...

botak lebih mengetahui...

tu la lu,masa form 2 tanak lepak dorm asik melaram dorm lain je. sampai kesah2 sadis dorm sendiri pon lu dh lupa huhuhu...

TAIN 3T said...

gua sebut 1 nama je...lu kena ingat blk....
......
.....
....
...
..
.
RAMZAN...

Luca De Ketiak said...

ko ingat blog ni blog syok sendiri ke?

kita kena bagi lebih kurang 34juta pengunjung blog ini saban hari turut paham dengan apa ko tulis..

da, usaha lagi.

untuk entry ni, gua bagi D. fail!

meo sepul said...

cilakak...lu punye memory pakai bape megabite tapa??? mone tui!!!

TAIN 3T said...

Hahahaha...en meor akhirnya membuat pengakuan berani...hahahaha