Friday, October 1, 2010

edzuan omar yang berjiwa keusahawanan

satu hari ketika gua form 2, datang si edzuan omar menghampiri gua. di tangannya ada sekotak kaset.

ed: tak, beli la kaset ni, ini kaset kumpulan nasyid sekolah, sofwatunnur, cacamerba tajuk album dia. aku jual ke kamu, rm5 je. beli la..

selaku orang baru dan nak menyokong industri nasyid sekolah, gua pun beli la. tapi dia nak jual rm6 plak.

gua: nape tiba2 kamu nak jual rm6?

jawapan edzuan omar memang di luar jangkaan.

ed: aku nak jadi bisnesman jugak. jual mahal sket.

sungguh gua tak sangka, asas keusahawanan memang ada dalam idup edzuan omar sejak form 2 lagi.

p/s: album tu memang tak mengecewakan. semua macam gampang.

p/sII: siapa ada album sofwatunnur tu, sila post gambar dia kat sini. rindu gak gua nak tengok.

1 comment:

edz.omar said...

kamu ni, betoi ke cite ni.. aku pun da xigt..