Monday, November 8, 2010

al fatihah untuk mak muzamir

gua aritu terperasan benda ni kat newsfeed facebook gua. gua dapat rasa apa yang muzamir rasa sebab mak bapak gua pun penah pegi mekah.

then, pagi tadi gua dapat sms dari paeh parit bagitau mak muzamir meninggal dunia di mekah. terus gua rasa sayu.

tapi jangan risau muzamir. gua rasa mak lu dah cukup hepi tengok lu jadi cekgu. gua pun bangga sebenarnya, dari seekor skin head, lu bleh jadi cekgu. gua yang macam pukimak ni pun boleh bangga, gua rasa mak lu sejuta kali lebih bangga.

gua ada satu je kenangan ngan mak muzamir. time kitorang buat le tour de raya 3 taun lepas, mak dia masak mee hailam, sket punya sedap dan mak dia sangat ramah. raya lepas pun gua still cakap kat muzamir yang gua nak datang umah dia makan mee mak dia masak.

kita pakat2 sedekah al-fatihah untuk mak muzamir. moga dia aman di sana.

No comments: